Skip links
Pozice

Asistentka obchodního oddělení

Koho hledáme

Hledáme empatickou a organizačně zdatnou kolegyni, která má chuť podporovat tým obchodníků a podílet se na hladkém chodu obchodního oddělení. Pokud máš smysl pro detail, komunikativní povahu a nebojíš se nových výzev, budeš u nás skvěle zapadat.

Požadavky

  • Min. středoškolské vzdělání, ideálně s administrativním nebo ekonomickým zaměřením
  • Výborné organizační schopnosti a pečlivost
  • Komunikativní a vstřícná osobnost
  • Zkušenost s administrativou, evidencí dokumentů nebo zákaznickou podporou výhodou
  • Základní znalost práce na PC (MS Office, email, CRM systémy)
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Co budeš dělat

  • Podpora obchodního týmu – administrativní a organizační činnosti
  • Správa dokumentace, smluv a podkladů pro klienty
  • Koordinace termínů, schůzek a komunikace s klienty
  • Evidence a kontrola podkladů v systému (CRM a další interní nástroje)
  • Spolupráce s kolegy na projektech a zajištění hladkého průběhu obchodního procesu

Co nabízíme

  • Přátelské a podpůrné pracovní prostředí, kde tě kolegové opravdu podpoří
  • Smysluplnou práci, která pomáhá lidem v tíživé situaci
  • Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje dovedností
  • Moderní pracovní prostředí s nástroji, které práci usnadní
  • Motivující ohodnocení, férovou fixní mzdu a možnost získat odměny za podporu týmu a výsledky
  • Práci přímo v naší kanceláři na Kladně
Přihláška

Zaujala Vás pozice?

Skvěle! Ozvěte se nám ještě dnes.

    Povolené typy souborů jsou: *.pdf | *.doc | *docx | *.xls | *.xlsx

    Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s prohlášením o zpracování osobních údajů.

    Už nás opouštíte? Zadržte!

    Už jen chvíli můžete získat zcela zdarma e-book Cesta z dluhové pasti!

    Do konce akce zbývá:

    Stačí zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám e-book zašleme zcela zdarma.