Pozice
Asistentka obchodního oddělení
Koho hledáme
Hledáme empatickou a organizačně zdatnou kolegyni, která má chuť podporovat tým obchodníků a podílet se na hladkém chodu obchodního oddělení. Pokud máš smysl pro detail, komunikativní povahu a nebojíš se nových výzev, budeš u nás skvěle zapadat.
Požadavky
- Min. středoškolské vzdělání, ideálně s administrativním nebo ekonomickým zaměřením
- Výborné organizační schopnosti a pečlivost
- Komunikativní a vstřícná osobnost
- Zkušenost s administrativou, evidencí dokumentů nebo zákaznickou podporou výhodou
- Základní znalost práce na PC (MS Office, email, CRM systémy)
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Co budeš dělat
- Podpora obchodního týmu – administrativní a organizační činnosti
- Správa dokumentace, smluv a podkladů pro klienty
- Koordinace termínů, schůzek a komunikace s klienty
- Evidence a kontrola podkladů v systému (CRM a další interní nástroje)
- Spolupráce s kolegy na projektech a zajištění hladkého průběhu obchodního procesu
Co nabízíme
- Přátelské a podpůrné pracovní prostředí, kde tě kolegové opravdu podpoří
- Smysluplnou práci, která pomáhá lidem v tíživé situaci
- Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje dovedností
- Moderní pracovní prostředí s nástroji, které práci usnadní
- Motivující ohodnocení, férovou fixní mzdu a možnost získat odměny za podporu týmu a výsledky
- Práci přímo v naší kanceláři na Kladně
Přihláška
Zaujala Vás pozice?
Skvěle! Ozvěte se nám ještě dnes.